Списак чланова тима и опис пројектних задужења која
су преузели и обављали
Школски тим ''Интернеста'' |
1.
Тамара
Сворцан,1.разред гимназије
-
Опис
пројектних активности: проучила је и обрадила поглавља Оловке у руке : жене и писање о
пријатељству ( Барбара Кејн) и Друштвени сталеж,пол и пријатељство: тај дуги
деветнаести век ( Марк Броди и Барбара Кејн) ;
-
Учествовала у посети Интернест тима нашој школи, допринела
разговору на тему Медијска писменост и психологија медија;
-
Припремила се да представи пројекат на радију.
-
Одабрала и припремила поруке пријатељства за
млађи узраст
-
Одабрала
део припремљеног материјала за ученике старијег узраста ( Меша Селимовић о пријатељству)
-
У реализацији радионица имала је активну улогу
-
Пратила је
ТВ станицу за писање
Прес/аудио/видео/дигитални клипинга
-
Написала је своју биографију
-
Учествовала у изради анкетних питања и анализи,као и у дебати (
представила је своја поглавља)
-
Дала је свој допринос у образложењу одабира
књиге и теме
Тамара је
одговорна и трудила се да сва задужења уради у договреним роковима на
најквлитетнији начин. Оптимиста је и добар тимски играч, те као најмлађи члан ,била је и омиљена .
2.
Катарина
Милић, 2. разред гимназије
Опис
пројектних активности: проучила је и обрадила поглавља Нови светови пријатљства:почетак
двадесетог века ( Марк Пил) и Значај пријатеља:најближа прошлост ( Марк Пил, у
сарадњи са Лиз Рид и Џејмсом Волтером);
-
Учествовала у посети Интернест тима нашој школи,допринела
разговору на тему Медијска писменост и психологија медија;
-
У реализацији радионица имала је активну улогу
-
Пратила је часописе за писање Прес/аудио/видео/дигитални
клипинга
-
Написала је своју биографију
-
Учествовала у изради анкетних питања и анализи,као и у дебати (
представила је своја поглавља)
-
Дала је свој допринос у образложењу одабира
књиге и теме
-
Припремила пано за школски хол на тему пријатељства
Катарина је увек оптимиста ,одговрна и креативна. Рокови су јој често били кратки.
Има разумевање са друге чланове тима и често је подршка.
3.
Александра
Шкрбић, 2.разред гимназије
Опис
пројектних активности: проучила је и обрадила поглавља Ренесансна пријатељства:
традиционалне истине,нова и другачија мишљења ( Керолин Џејмс и Бил Кент);
-
Учествовала у посети Интернест тима нашој школи,допринела
разговору на тему Медијска писменост и психологија медија;
-
У реализацији радионица имала је активну улогу
-
Пратила је радио станицу ,,С,, за писање
Прес/аудио/видео/дигитални клипинга
-
Написала је своју биографију
-
Учествовала у изради анкетних питања и анализи,као и у дебати (
представила је своја поглавља)
-
Дала је свој допринос у образложењу одабира
књиге и теме
-
Припремила је фотографије са интернета за рад
радионица
Александра је током рада поштовала време, али јој је
то истовремено и била кочница за креативнији рад. Друштвена је и такође добро
функционише као тимски играч.
4.
Момир
Радовановић, 2.разред гимназије
Опис
пројектних активности: проучио је и обрадио поглавља Класични идеали пријатељства ( Дирк
Балцли и Ник Елиопулус) и Цицерон о
пријатељству ( Констант Џ.Мјуз и Невил Кјавароли)
-
Учествовао у посети Интернест тима нашој школи,допринео разговору на тему Медијска писменост и психологија медија;
-
Током реализације радионица водио је квиз О
пријатељству
-
Пратио је дневну штампу за писање Прес/аудио/видео/дигитални
клипинга
-
Написао је своју биографију
-
Учествовао у изради анкетних питања и анализи,као и у дебати (
представио је своја поглавља)
-
Дао је свој допринос у образложењу одабира књиге
и теме
Момир, је најозбиљнији члан нашег
тима, који се све време бринуо како ћемо и да ли ћемо стићи. Вредан, одговоран,тачан
и педантан.
5.
Ненад
Тешвић, 2.разред гимназије
Опис
пројектних активности:
-
Учествовао у посети Интернест тима нашој школи,допринео разговору на тему Медијска писменост и психологија медија;
-
Фотографисао и снимао посету
-
Припремио презентације и одабрао филм за
радионице
-
Припремио је квиз о пријатељству
-
Написао је своју биографију
-
Учествовао у изради анкетних питања и анализи,као и у дебати (
припремио инсерте из филмова и серија)
-
Отворио је блог
-
Поделио са пријатељима на фејсбуку информације о блогу
-
Редовно ажурира блог
-
Помагао свима у информатичким пословима (
мултимедијалним)
-
Дао је свој допринос у образложењу одабира књиге
и теме
-
Припремио документацију у пожељном формату ХТМЛ
Ненад је увек активан ,у некој журби и није на први
поглед одавао изглед неког преданог члана тима. Чак сам мислила да ће брзо напустити
тим.Међутим, како је време одмицало, увидели смо да је он понео највећи ,,терет,, и да је главна тема свих наших
разговора ,,Пројекат,, Показао се као
одговоран, неко ко влада техником ( коју поседујемо) ,познаје медије више од
осталих чланова и ко је свестан вредности ,али и слабости нашег рада.
6.
Данијела
Алексић , професор српског језика и књижевности–ментор
Организовала активности
Координирала члановима тима и пројектним активностима
Спремна за сваку врсту помоћи и
сугестије
Покушавала да и друге колеге
укључим у пројекат
Организовала временску динамику
рада
Пратила и била укључена у све пројектне активности
Нема коментара:
Постави коментар