Генералова радња- Пријатељство

понедељак, 21. мај 2012.


Списак  чланова тима и опис пројектних задужења која су преузели и обављали




Школски тим ''Интернеста''

1.      Тамара Сворцан,1.разред гимназије
-          Опис пројектних активности: проучила је и обрадила  поглавља Оловке у руке : жене и писање о пријатељству ( Барбара Кејн) и Друштвени сталеж,пол и пријатељство: тај дуги деветнаести век ( Марк Броди и Барбара Кејн) ;
-          Учествовала  у посети Интернест тима нашој школи, допринела разговору на тему Медијска писменост и психологија медија;
-          Припремила се да представи пројекат на радију.
-          Одабрала и припремила поруке пријатељства за млађи узраст
-          Одабрала  део припремљеног материјала за ученике старијег узраста ( Меша Селимовић о пријатељству)
-          У реализацији радионица имала је активну улогу
-          Пратила је  ТВ станицу за писање  Прес/аудио/видео/дигитални клипинга
-          Написала је своју биографију
-          Учествовала у изради  анкетних питања и анализи,као и у дебати ( представила је своја поглавља)
-          Дала је свој допринос у образложењу одабира књиге и теме

Тамара је  одговорна и трудила се да сва задужења уради у договреним роковима на најквлитетнији начин. Оптимиста је и добар тимски играч, те као  најмлађи члан ,била је и омиљена .

2.      Катарина Милић, 2. разред гимназије
Опис пројектних активности: проучила је и обрадила  поглавља Нови светови пријатљства:почетак двадесетог века ( Марк Пил) и Значај пријатеља:најближа прошлост ( Марк Пил, у сарадњи са Лиз Рид и Џејмсом Волтером);
-          Учествовала  у посети Интернест тима нашој школи,допринела разговору на тему Медијска писменост и психологија медија;
-          У реализацији радионица имала је активну улогу
-          Пратила је часописе за писање Прес/аудио/видео/дигитални клипинга
-          Написала је своју биографију
-          Учествовала у изради  анкетних питања и анализи,као и у дебати ( представила је своја поглавља)
-          Дала је свој допринос у образложењу одабира књиге и теме
-          Припремила пано  за школски хол на тему пријатељства

Катарина је увек оптимиста ,одговрна и  креативна. Рокови су јој често били кратки. Има разумевање са друге чланове тима и често је подршка.

3.      Александра Шкрбић, 2.разред гимназије
Опис пројектних активности: проучила је и обрадила  поглавља Ренесансна пријатељства: традиционалне истине,нова и другачија мишљења ( Керолин Џејмс и Бил Кент);
-          Учествовала  у посети Интернест тима нашој школи,допринела разговору на тему Медијска писменост и психологија медија;
-          У реализацији радионица имала је активну улогу
-          Пратила је радио станицу ,,С,, за писање Прес/аудио/видео/дигитални клипинга
-          Написала је своју биографију
-          Учествовала у изради  анкетних питања и анализи,као и у дебати ( представила је своја поглавља)
-          Дала је свој допринос у образложењу одабира књиге и теме
-          Припремила је фотографије са интернета за рад радионица

Александра је током рада поштовала време, али јој је то истовремено и била кочница за креативнији рад. Друштвена је и такође добро функционише као тимски играч.

4.      Момир Радовановић, 2.разред гимназије
Опис пројектних активности: проучио је и обрадио  поглавља Класични идеали пријатељства ( Дирк Балцли и Ник Елиопулус)  и Цицерон о пријатељству ( Констант Џ.Мјуз и Невил Кјавароли)
-          Учествовао  у посети Интернест тима нашој школи,допринео разговору на тему Медијска писменост и психологија медија;
-          Током реализације радионица водио је квиз О пријатељству
-          Пратио је дневну штампу за писање Прес/аудио/видео/дигитални клипинга
-          Написао је своју биографију
-          Учествовао у изради  анкетних питања и анализи,као и у дебати ( представио је своја поглавља)
-          Дао је свој допринос у образложењу одабира књиге и теме

Момир, је најозбиљнији члан нашег тима, који се све време бринуо како ћемо и да ли ћемо стићи. Вредан, одговоран,тачан и педантан.

5.      Ненад Тешвић, 2.разред гимназије
Опис пројектних активности:
-          Учествовао  у посети Интернест тима нашој школи,допринео разговору на тему Медијска писменост и психологија медија;
-          Фотографисао и снимао  посету
-          Припремио презентације и одабрао филм за радионице
-          Припремио је квиз о пријатељству
-          Написао је своју биографију
-          Учествовао у изради  анкетних питања и анализи,као и у дебати ( припремио инсерте из филмова  и серија)
-          Отворио је блог
-          Поделио са пријатељима на фејсбуку  информације о блогу
-          Редовно ажурира блог
-          Помагао свима у информатичким пословима ( мултимедијалним)
-          Дао је свој допринос у образложењу одабира књиге и теме
-          Припремио документацију у пожељном формату ХТМЛ

Ненад је увек активан ,у некој журби и није на први поглед одавао изглед неког преданог члана тима. Чак сам мислила да ће брзо напустити тим.Међутим, како је време одмицало, увидели смо да је он понео највећи  ,,терет,, и да је главна тема свих наших разговора  ,,Пројекат,, Показао се као одговоран, неко ко влада техником ( коју поседујемо) ,познаје медије више од осталих чланова и ко је свестан вредности ,али и слабости нашег рада.

6.      Данијела Алексић , професор српског језика и књижевности–ментор
Организовала активности
Координирала члановима тима  и пројектним активностима
Спремна за сваку врсту помоћи и сугестије
Покушавала да и друге колеге укључим у пројекат
Организовала временску динамику рада
Пратила  и била укључена у све пројектне активности

Нема коментара: