СШ „Вук Караџић“ налази се у седишту средњобанатске, неразвијене, пограничне општине, у месту Сечањ који је административни и културни центар општине и то је једина средња школа на њеној територији.
Школа је основана 1964. године. Од 1970. је у новоизграђеном, савременом објекту који се налази у предивном природном окружењу на обали реке Тамиш. У непосредној близини налазе се спортски терени ФК „Билећанин“ и спортска хала у изградњи.
Ми смо средња школа мешовитог типа са четири образовна профила:
- гимназија општег типа
- економски техницар
- аутомеханичар
- механичар привредне механизације
Број ученика варира из године у годину и креће се од 210 до 270. Настава се одвија у десет оделења. Већина ученика су из насељених места општине Сечањ са тенденцијом повећања броја ученика и из суседних општина.
С обзиром да се налазимо у малој, привредно неразвијеној средини сарађујемо са свим присутним установама културе из окружења, као што су Образовно-културни центар Сечањ и Библиотека, али и са културним установама из већих центара, нпр. Народно позориште „Тоша Јовановић“ Зрењанин, СНП Нови Сад и бројним београдским позориштима, музејима и галеријама.
Што се тиче других образовних установа ослонац су нам основне школе са подручја Општине, али сарађујемо и са сродним струковним школама из Зрењанина. Успешну сарадњу остварујемо и са ауто-школом „Тим“ у којој се ученици завршних година обучавају за полагање возачког испита.
Лепу сарадњу имамо и са локалним спортским клубовима, РК „Херцеговина“, КК „Сечањ“, али и СРЦ „Југ“ - базени из Зрењанина.
НВО са којима сарађујемо су Београдски центар за људска права, Хелсиншки одбор за људска права, Зрењанински едукативни центар.
Медијски смо заступљени у емисијама локалне радио станице, гостовањем ученика, наставника и менаџмента школе, а започели смо сарадњу и са РТВ Сантос из Зрењанина.
*** ВИЗИЈА ШКОЛЕ***
Желимо да постанемо савремена школа која подстиче креативност и специфична интересовања ученика и наставника у којој ће они бити учесници интерактивне и квалитетне наставе.
Нема коментара:
Постави коментар